    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VWbank
    Date: 30 Aug 2004 05:51:34 GMT

    In article <cgtfer$ivn$1@inews.gazeta.pl>, Piotr Hołda (usuń z adresu
    co niepotrzebne) wrote:

    > W artykule news:cgr3f4$i7l$1@nemesis.news.tpi.pl,
    > Bo jak można oferować konta bez opłat za prowadzenie, bez opłat
    > za przelewy, z jednym z najwyższych oprocentowań na rynku (sama zwróciłaś
    > uwagę na lokaty w VW)?

    Jak Biedronka może oferować płyn do mycia naczyń za 99 groszy i do
    tego zawsze być blisko domu?

    > Tak wiec, moja rada: Załóż, na próbę, konta w kilku wirtualnych bankach
    > naraz. To nic nie kosztuje.

    Oprócz czasu. Zwłaszcza jak Ci vw powie, że chwilowo kurierów nie
    wysyła (znajdziesz takie posty w archiwum), tylko trzeba podreptać na
    wybraną pocztę. Poza tym w czasie, w którym trwa zakładanie lokaty w
    vw pieniądze pytającej nie procentują (lub procentują słabo). To
    kolejny koszt.
    Ale faktycznie te koszty nie są takie duże, dopiero później usiłowanie
    korzystania z vw kosztuje dużo nerw i czasu. W przypadku jednej(!),
    tylko jednej(!) lokaty zakładanie jej nie jest mocno uciążliwe, ale
    niech spróbuje założyć którąś z pozostałych lokat!
    Dla odnotowania faktów warto jeszcze podkreślić, że vw kompletnie nie
    nadaje się na konto podstawowe, co i Ty zauważyłeś.

    > A wracając do VW: Mam tam Plus Konto i e-direct i jestem z nich bardzo
    > zadowolony,

    Zaintrygowana zapytam, z czego prócz ceny (czyli stosunku opłat
    do oprocentowania) jesteś tak bardzo zadowolony?

    Renata (niepracująca w żadnym banku, niemająca w bliższej i dalszej
    rodzinie pracowników banku, za to aktualnie mająca konta w 5 bankach i
    będąca przykładem słuszności teorii, że zadowolony klient powie o
    swoim zadowoleniu 10 znajomym, a niezadowolony - 20 - choć w dobie
    internetu te liczby się zwielokrotniają)

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę