    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Velo ostrzega przed sobą?
    Date: Sat, 7 Sep 2024 08:32:30 +0200

> [...]
    > Upierałem się przy kolejnej reklamacji -- pani mój upór gasiła
    > różnymi sposobami czas jakiś, po czym podała mi kartkę papieru,
    > na której napisałem to i owo... Pani skserowała mą reklamację,
    > dała mi kopię...
    > Nie było mowy o włamaniu -- a zgody już od dłuższej chwili
    > były przywrócone... (jeśli wierzyć tej pani na słowo)
    > Zanim opuściliśmy bank, matka została poproszona o pokwitowanie
    > zlecenia przywrócenia zgód -- które **od długiego czasu** były
    > już przywrócone BEZ WŁAMYWANIA się..
    > Wg Ciebie -- można przywrócić bez włamywania a nie można

    Prawidłowo pracownik powinien najpierw mieć podpisany papier, a potem
    działać, ale większość ludzi nie pajacuje, wiec jak przyszli cofnąć
    blokady, to się cofa licząc, ze podpiszą. Natomiast nei jest to żadne
    włamanie. Pracownik działa ze swojego konta i w ramach swoich uprawnień,
    a jedynie na czyjeś zlecenie.

    > Reszta jest niekatulana -- wg mnie włamania nie było, co nie
    > znaczy, że bank nie cofnął zgód bez zgody mojej matki...
    > (wg mnie bank mógł cofnąć bez zgody matki i bez włamywania się)

    Czy jak w firmie jest magazynier, i wydaje należąca do firmy część z
    magazynu, to jest to włamanie?

    > Wg Ciebie to istotne informacje? -- w logach androidowej aplikacji
    > nie ma mowy o cofnięciu zgód, choć jest informacja o aktualizowaniu
    > danych...
    > **Wg Ciebie bank zapisuje przeróżne operacje, lecz istotne pomija?**

    Nadal nie wiem, o co Ci chodzi. Podkręć jasność przekazu.

    --
    (~) Robert Tomasik