eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiVelo -- zgłoszenie incydentuRe: Velo -- zgłoszenie incydentu
  • Data: 2024-09-17 01:11:51
    Temat: Re: Velo -- zgłoszenie incydentu
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 12 wrz 2024 o 14:27, Srishan Umpelege pisze:

    >> Poniżej odpowiedź banku Velo:

    >> Wyjaśnię dla Pana,

    > :-D
    > Od razu widać skąd "bank" rodem ;)

    Niestety tak... BTW -- na razie nie wyjaśniła...

    Velo zdążył ponownie ostrzec przed oszustami -- wiadomych
    wyjaśnień nie widzę...

    Na szczęście banki nie są osamotnione w swej słusznej
    walce z oszustami...

    https://fundacjafair.com
    https://fundacjafair.com/kontakt/

    https://youtu.be/2l9ZnUEqnHs?t=99
    aż 98% nieważnych umów frankowych
    bezpłatna analiza umowy

    https://youtu.be/2l9ZnUEqnHs?t=141
    hipoteczne w złotówkach też można ,,analizować''

    Można >>walczyć z kimś<< -- można >>walczyć przeciwko komuś<<... ;)

    -=-

    Banku Velo -- zapłać mojej matce odsetki zgodnie z umową.
    (nie bądź niepoważną firmą typu
    Bezpieczna Kasa Oszczędności czy Amber Gold
    bądź poważną instytucją)



    Zatrudnione u Ciebie osoby najwyraźniej dopada nuda -- efektem
    czego jest tworzenie przez te osoby problemów (tutaj -- cofanie
    marketingowych zgód) połączone z ewentualną ;) naprawą skutków
    tejże działalności...


    ____________________________________________________
    ______________
    ----------------------------------------------------
    --------------
    W logach androidowej aplikacji nie ma informacji o cofnięciu
    marketingowych zgód przez klientkę -- moją matkę...

    (w tych logach są zapisywane operacje zlecane przez klienta)


    Wykazałem, że pracowniczka banku Velo ma możliwość przywrócenia
    zgód bez autoryzacji ze strony klienta/klientki -- z czego
    wnioskuję, iż ma także możliwość cofnięcia tychże zgód bez
    klienckiej autoryzacji.

    bez klienckiej autoryzacji -- czyli bez podania przez klienta
    treści SMS otrzymanego z banku bądź tajnego hasła ustalonego
    zawczasu czy numeru wygenerowanego przez telefoniczną aplikację...

    Pracowniczka banku Velo przywróciła wiadome zgody bardzo szybko
    i sprawnie z czego wnioskuję, iż czyniła to wcześniej nieraz.

    Podczas pobytu w oddziale banku Velo usłyszałem, iż innego człowieka
    także dotknął problem braku odsetek -- z czego wnioskuję, iż problem
    nienaliczenia odsetek od depozytów dotyczy nie tylko moją matkę.
    ____________________________________________________
    ______________
    ----------------------------------------------------
    ----------------




    Efektem wiadomych wyroków TSUE mogą być makabryczne straty banków,
    skutkujące koniecznością pozbycia się znudzonych osób zatrudnionych
    w tychże bankach...



    Zapraszam kredytobiorców Velo do korzystania z usług ww. fundacji Fair.
    Pan Jarosław Wolski (w przeciwieństwie do wielu osób relacjonujących
    przebieg ukraińsko-rosyjskiej wojny) jest poważną osobą -- dlatego
    wg mnie reklamowana przez niego fundacja też zasługuje na uwagę
    i szacunek...

    Pozbycie się znudzonych pracowniczek/pracowników bankowych obniżyć
    może koszty funkcjonowania banków na wiele lat, co może wyjść nam
    wszystkim na dobre...

    -=-

    Banku Velo -- zapłać mojej matce odsetki zgodnie z umową.
    (nie bądź niepoważną firmą typu
    Bezpieczna Kasa Oszczędności czy Amber Gold
    bądź poważną instytucją)

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,t
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1