    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Visa Cashback to mit
    Date: Wed, 18 Apr 2012 17:01:20 +0200

    "lolekanabolek" jmm28d$34v$...@i...gazeta.pl

    > to czemu kierownictwa zabrania pracownikom wypłacać cashback??

    () real -- bez trudu (można by rzec -- z przyjemnością)
    () Carrefour -- ,,nie ma czegoś takiego u nas; jest w jysku''
    () kilka stacji Orlen -- bez problemu, o ile karta pozwala;
    gdy nie pozwala, jest propozycja ponowienia próby

    Ja nie notuję (jak na razie) z tym problemów. Można kupić cokolwiek
    i wziąć 200 złotych. IMO usługa rzadko świadczona, zatem i czasami
    ktoś przy kasie ;) nie wie, jak to zrobić, ale nic w tym dziwnego.

    Dla sklepu to podwójny zysk:

    -- klient przyjdzie, aby cos kupić
    -- odbierze szmal, który trzeba odtransportować

    Oczywiście nie ma zysku ten, kto nie chce pracować.
    Po cholerę przychodzi klient i coś kupuje?!?! Niech
    siedzi w domu -- co najwyżej niech przelewem wpłaci
    jakaś darowiznę na najwyższe cele charytatywne...

    Na jakiej stacji kupię paliwo? Na takiej, na której mi dają
    keszbek, czy na takiej, na której nie dają, jeśli zależy mi
    na keszbeku? Do jakiego sklepu przyjdę na zakupy?

    Piotr&Paweł (albo na odwrót) -- trochę drogo. :)

    Odkąd Lidl przyjmuje płacenie kartami, jestem tam kilka
    razy w miesiącu, choć na parkingu są ,,obcojęzyczni''.

    -=-

    Ja unikam sklepów, w których są niepotrzebne problemy. Nie mam ochoty
    na wychowywanie dorosłych ludzi. Jeśli ktoś żyje z handlu, wie, że
    klienci są potrzebni. Jeśli dla kogoś sklep jest przykrywką ,,ciemnych
    interesów'', nie jest zachwycony klientem...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'