  • Data: 2005-08-04 10:06:14
    Temat: Re: Visa Classic???
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał Dąbrowski wrote:
    > Dnia Thu, 4 Aug 2005 10:59:06 +0200, Bogdan B. napisał(a):
    [...]

    > Zgadza się, ale meritum mojego postu koncentrowało się na tym, że w TOiP
    > nie ma wzmianki o DEBETOWEJ Visa Gold

    To mamy jakąś inna TOiP

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-pelne.html
    Poszukać słowa "gold" i mamy
    Karty debetowe - Visa Gold
    Rodzaj czynności eKONTO eMAX
    Opłata za wydanie lub odnowienie karty 250 zł 250 zł
    Opłata za wydanie lub odnowienie karty dodatkowej 250 zł 250 zł
    Opłata za wydanie duplikatu karty 0 zł 0 zł
    Opłata za zastrzeżenie karty 0 zł 0 zł
    Opłata za kopię rachunku obciążeniowego 5 zł 5 zł
    Prowizja od transakcji bezgotówkowych** 0 zł 0 zł
    Prowizja od wypłaty gotówki w bankomatach Sieci Euronet oraz Banku
    Zachodniego WBK S.A.* na terenie Polski 0 zł 0 zł
    Opłata za awaryjną wypłatę gotówki za granicą*** 175 USD
    Opłata za wydanie karty zastępczej*** 250 USD
    Prowizja od pozostałych wypłat gotówki na terenie Polski 5 zł 5 zł
    Prowizja od wypłaty gotówki za granicą** 10 zł 10 zł
    Miesięczna opłata za "Pakiet Bezpieczna Karta" 0 zł 0 zł

    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y