  • Data: 2006-05-25 12:40:00
    Temat: Re: Visa Classic mbank - pytanie
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 22 May 2006 21:53:45 +0200, w <e4t4su$sv9$1@atlantis.news.tpi.pl>, Przemek
    <c...@p...nospam.pf.pl> napisał(-a):

    > Daj znać jak będziesz wiedział oki? :)

    A więc wystarczy przedstawić dyspozycję zamknięcia karty. Nic złego nie
    powiedzieli na ING i Lukasa, ale babka nie sprawdzała tych banków na liście
    "akceptowanych".

    Bez tego na zasadzie Balance Transfer (w zasadzie nie wiem jak oni sobie ten
    Transfer wyobrażają, zanim machina przemieli wniosek, to już dawno trzeba
    będzie spłacić kartę).