eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiVisa Electron Inteligo i zakup biletu National ExpressRe: Visa Electron Inteligo i zakup biletu National Express
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.
    pl!polsl.gliwice.pl!not-for-mail
    From: pw <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.rec.turystyka.tramping
    Subject: Re: Visa Electron Inteligo i zakup biletu National Express
    Date: Fri, 04 Feb 2005 21:37:06 +0100
    Organization: Politechnika Slaska, Gliwice
    Lines: 15
    Message-ID: <cu0mdg$qrt$2@polsl.gliwice.pl>
    References: <cu0mb0$qrt$1@polsl.gliwice.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc0-18.kuso.osi.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: polsl.gliwice.pl 1107549424 27517 83.230.8.18 (4 Feb 2005 20:37:04 GMT)
    X-Complaints-To: n...@p...gliwice.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Feb 2005 20:37:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <cu0mb0$qrt$1@polsl.gliwice.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:335974 pl.rec.turystyka.tramping:98325
    [ ukryj nagłówki ]

    Chodzi oczywiście o błąd nr 7000

    pw

    pw napisał(a):
    > Witam,
    > Może ktoś mi coś poradzi... Próbuję kupić przez sieć bilet autobusowy
    > National Express w UK za pomocą karty Inteligo i wyskakuje mi że bank
    > nie zaakceptował karty (błąd nr 700). Ważność mojej karty wygasa w tym
    > miesiącu (czyli ważna do 02/05).
    >
    > Czy ktoś miał podobny problem?
    >
    > Pozdrawiam,
    > pw

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1