    From: "monia" <m...@m...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Visa Electron na wakacje - wystarczy?
    Date: Thu, 29 Jun 2006 15:47:17 +0200

    Zgadzam się, że jeśli chodzi o bankomaty to nie powinieneś mieć problemów w
    Europie (gdzie indziej nie wiem) z wypłatą jeśli jest na nim logo VE - to
    samo w marketach.
    Jeśli chodzi o transakcje bezgotowkowe to ja sama miałam problemy jedynie na
    stacjach benzynowych ( głównie przy autostradach), gdzie w kilku przypadkach
    karta ta była bezuzyteczna. W marketach nie zdażył mi się problem. Warto
    jednak miec jakiś nawet drobny zapas żywej gotówki lub kartę kredytową.
    Ja, po zatankowaniu paliwa, uslyszalam, że karta (mimo wczesniejszego
    przytaknięcia głową osoby za ladą), jest nie dobra a malo tego nie ma na
    niej żadnych pieniędzy, padło też słowo "policja". Musiałam zastawić
    paszport i jechac do najblizszego miasta z bankomatem zeby wypłacic gotówke
    z karty, wrocic i zaplacic. Taki był przejazd przez Austrię, jeszcze mi
    zażucili że nie znam dobrze ich języka a podróżować mi się zachciało - to
    kiedy nie moglismy się dogadać w ich ojczystym języku. Żenada, więc opisałm
    tę sytuację ku przestrodze innych, którzy też kiedyś chcieliby pojechac
    swoim wozem lub korzystać z zakupów na stacjach benzynowych.
    Przed transakcja zawsze dobrze upewnij się czy obsługiwana jest VE.
    monika.