  • Data: 2004-08-26 17:27:54
    Temat: Re: Visa Gold w mBanku
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:
    > Chcę mieć embosowanego golda a na platynę jeszcze mnie nie stać. :-)

    Tego bym nie wymyślił ;-)
    To inne pytanie: dlaczego zamierzasz za embosowaną kartę płacić 250 zł
    jeżeli możesz mieć taką taniej?

    > A dlaczego ostatni Twój gold?

    Bo okazał się drogi (to wiedziałem na początku) i kompletnie niepotrzebny
    (to wyszło potem). Owszem zapłaciłem nim za granicą gdzie Visa Elektron była
    bezużyteczna. Tylko że teraz za debetową Visę Classic płacę 30 zł w
    Multibanku. AFAIR to co ten Gold z mBanku dawał to ubezpieczenie
    nieuprawnionego użycia (teraz rola tego spadła w związku z ustawą o eip) i
    ubezpieczenie NWW i zdrowia podczas *prywatnych* podróży zagranicznych.
    Tylko że ja wtedy prywatnie za granicę jeździłem co kot napłakał.
    Jeżeli możesz weź na rok jakąś darmową kredytową z promocji - to polecam,
    nic nie kosztuje ;-)

    Bogdan B.