  • Data: 2002-05-27 20:36:15
    Temat: Re: Visa a autostrada w Europie.
    Od: "Baton" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sebcz" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:acu4ec$clg$1@news.tpi.pl...
    > Moi drodzy - mam pytanie. Wkrotce wybieram się do Hiszpanii autem.
    Zamierzam
    > placic za przejazd autostradami karta Visa Classic lub Elektron.
    > Czy w praktyce (chodzi o Francję i Hiszpanię) sa z tym jakies problemy?
    > W teorii powinno dzialac, ale wiadomo - teoria jedno, praktyka drugie. Tym
    > bardziej, ze niżej opowiada Baton o problemach z Visa Clasic.
    >
    > Macie jakies doswiadczenia?
    >
    > Aha, mam Visa Classic PKO i Lukasa.

    Posiadaj zawsze przy sobie paszport, ewentualnie inny wiarygodny dokument
    /prawo jazdy/. Czesto robiac zakupy w Hiszpani, Andorze bylem proszony o
    okazanie takowego... Ja tez jade do Hiszapnii w sierpniu - wybrzeze costa
    Brava, Lloret de Marr ;)))

    Ostatnio w Grecji, moj znajomy placac karta Visa Electron (BPH) dowiedzial
    sie od kasjerki, ze jego konto jest puste, co bylo oczywiscie nieprawda, po
    czym jeszce raz dokonal zakupow i w efekcie po powrocie do Polski okazalo
    sie, ze jego rachunek zostal dwukrotnie obciazony... na szczescie udalo sie
    sprawe "wyprostowac", ale za stracone nerwy, benzyne i cas nikt nie
    zwraca... :((

    Pozdrawiam

    Baton