  • Data: 2009-09-25 18:50:18
    Temat: Re: Visa czy MasterCard
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st"
    news:2d6bcb7c-41b6-472f-b5e8-085a3ba7bf52@p15g2000vb
    l.googlegroups.com

    > ehm... "czuje Twoj bol"... ale nadal nie rozumiem skad Pan Urzednik
    > mial taki pomysl. Dlaczego tylko MC?

    Pytaj sie urzedasa, który taki kretynizm wprowadzil - chyba wiesz o tym, ze
    myslenie sprawia im ból, dlatego wola calymi dniami siedziec i pierdziec w
    stolek w poczuciu, ze bez nich rozwój kraju i dobrobyt obywateli nie byl by
    mozliwy.

    > Jezeli w danym urzedzie w Polsce moga autoryzowac MC, to moga tez i
    > VISA, nie? Oba typy sa chyba w "standardowej ofercie", to nie jest
    > jakies JCB.

    Jak widzisz po przykladzie Warszafki nie moga. Na cale szczescie w urzedzie,
    w którym musialem w czasie ostatniego pobytu zalatwic kilka spraw moglem
    placic Visa, a dodatkowo sama mila pani kasjerka mnie do tego zachecala :)
    no ale to na cale szczescie nie byla to Warszafka tylko przeciwna strona
    biegunu :)