  • Data: 2010-03-26 15:00:34
    Temat: Re: Visa n - TOiP
    Od: "Curious" <c...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    < Z tym, że są błędy w systemie Multi. Mnie i jeszcze kilku osobom
    < pobrali opłatę za wydanie karty, którą zwrócili w trybie
    < reklamacyjnym.
    < Do tego jest jakiś techniczny problem, czy niedogaworka ogólnie z
    < enką. Dużo ludzi nie ma zwracanych 10% za abonament.

    Dokładnie - przed chwilą złożyłem reklamację...
    Ciekawe jak to będzie z tym zwolnieniem z opłaty rocznej.
    Obrotów raczej nie "wykręcę" - karta dodatkowa, a pierwszy okres
    rozliczeniowy miałem niepełny i nie zapłaciłem faktury.