  • Data: 2004-01-10 08:47:12
    Temat: Re: Visa - tabela kursów
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O karcie tutaj:
    > http://usa.visa.com/personal/cards/visa_travel_money
    _apply.html
    > oraz tutaj:
    > https://www.aaamyaccount.com/
    >
    > Niestety, karta jest bezużyteczna do Ebaya itp. Znalazłem też ciekawy
    adres:
    > http://www.usmoneyexpress.us/MONEY_TRANSFERS.ASP
    > Czy ktoś z Polonii wypowiedziałby się na temat opłat?, z góry dzięki!

    Czy Ty sadzisz, ze visa ci taka karte da ?
    Jesli mieszkasz w Polsce , to mozesz sobie najwyzej porozpatrywac karty
    polskich bankow, lub kilku krajow, ktore obsluguja nierezydentow, ale wtedy
    musisz sie liczyc z depozytem na poziomie 1500 - 2000 dolarow za wydanie
    karty.
    Chyba Ci sie pomieszalo cos. I nie sadze, zeby ktos zrobil w USA karte na
    siebie i ci ja dal, no chyba ze to Twoja Mama :) Zwlaszcza, ze jak napisales
    chodzi o drobne kwoty.
    Wojtek