  • Data: 2009-11-05 07:54:44
    Temat: Re: Visa w Niemczech i płatności kartowe.
    Od: "Marcin" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wczoraj i dzisiaj znow probowalem placic roznymi kartami.

    Supermarket tegut (chyba jakas sieciowka) na drzwiach logo EC, Visa i Amex.
    Przy kasie probuje placic Mastercardem Polbanku - blad, VE mBanku - blad, Visa
    Citibanku - przeszla.

    Dosc dziwne, prawda? Ale mozna to jakos wytlumaczyc: na drzwiach byla naklejka
    Visa, wiec zadziala (a Visa Electron to nie jest "prawdziwa" Visa).
    Dziwne, wiec, ze akceptuja Vise, ale Mastercarda juz nie?

    Dzisiaj rano placilem za hotel. Mastercard Polbanku znow nie zadzialal - tak,
    wiec albo ta karta jest naprawde dziwna i lepiej na Polbank uwazac (choc
    niedawno dzialal mi w Grecji zupelnie normalnie - moze dlatego, ze to grecki
    bank ;-)
    Mam jeszcze Mastercarda Aliorbanku - sprobuje go sprawdzic przy nastepnej okazji.

    Moje wrazenia sa mniej wiecej takie, ze chyba nigdzie jeszcze nie mialem tylu
    przygod z kartami co w Niemczech. A teoretycznie taki cywilizowany i
    zorganizowany kraj.