eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiW Alior SYNC nie można pobrać i wydrukować potwierdzenia... › Re: W Alior SYNC nie można pobrać i wydrukować potwierdzenia...
  • Data: 2012-12-11 10:33:37
    Temat: Re: W Alior SYNC nie można pobrać i wydrukować potwierdzenia...
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-12-11, Day11 <p...@g...com> wrote:

    [...]

    > Alior skusil mnie "darmowym" kontem walutowym oraz dostepem do wiarygodnego kantoru

    > on-line - nie jakis wypas z kursami, ale zawsze lepiej niz to co banki zwykle daja.

    > "Za darmo" to mozna dostac w ryja i to sie potwierdza, co chwila mam na rachunku
    > jakies dziwne "minus" operacje. Ostrzezenie dla innych, wszelkie oplaty zwiazane
    > z kontem walutowym (np. pobor gotowki w bankomacie, oplaty za przelewy) ksiegowane
    > sa na koncie PLN, i to na koniec miesiaca (czyli np 2 tygodnie po przelewie albo
    > operacji w bankomacie). Ja popelnilem przeoczenie, ostrzegam innych.

    Mnie interesuje ta oferta:
    http://www.meritumbank.pl/korporacyjni/rachunki/paki
    et-waluty#r,main,selectedTab=1868
    http://www.meritumbank.pl/korporacyjni/skarbowe/prod
    ukty_skarbowe#r,main,selectedTab=8950
    Piszą, że negocjują kursy już od 2k EUR, więc nie jest to zbyt wysoki próg.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl