  • Data: 2005-07-18 18:36:12
    Temat: Re: W Banku Zachodnim WBK już tylko karty z chipem
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> szukaj wiadomości tego autora

    Robert wrote:

    > W sporej liczbie sklepów proszą o PIN w momencie odczytania paska
    > magnetycznego. Jedynie co można zrobić to powiedzieć, że przykro mi, ale
    > nie znam PINu. W dwóch przypadkach skończyło się to koniecznością zmiany
    > karty na inną - bo system tak ma, że przyjmuje tylko z PINem :-(

    W przypadku kart EMV możliwe jest takie spersonalizowanie karty, że klient
    ma możliwość wciśnięcia "Cancel" w momencie wprowadzania PIN-u, a klient
    zostanie w takim przypadku uwierzytelniony podpisem. Ale to już zależy
    chyba tylko i wyłącznie od wydawców kart, ewentualnie organizacji
    płatniczych, które mogą narzucić wydawcom taką a nie inną personalizację.

    ch.

    --
    /* ocieramy się o siebie,
    ścierając z siebie kurz... */