  • Data: 2012-03-05 23:31:01
    Temat: Re: W Biedronce można kartą!
    Od: "Waldek" <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    news:jj3h3r$g2d$8@inews.gazeta.pl...

    > och ty nieszczęśliwa. nawet cukier przeciwko tobie.

    Kupiwszy tez raz cukier w biedronie - "slodka lyzeczka" czy jakos tak
    - nie wiem ile mial cukru w cukrze - lol
    ale faktycznie straszliwie mialki byl - trudno go nazwac "krysztal"
    Jednak w zyci by mi nie przyszlo wyrzucac :]
    (zostal uzyty do jakiegos pieczenia przez kolezanke małżonke)
    a ty Animka to jakaś niegospodarna kobita jestes ;P
    Lepiej bys dala jakiemu chlopu, to by drozdzy dodal i uzytek zrobil :D