  • Data: 2012-09-06 23:24:35
    Temat: Re: W CITI - Logika pijanego analityka ...
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.09.2012 19:39, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
    > Pisałem kiedyś, że ubiegałem się o wizzairową kartę w citi, i że
    > dostałem odmowę ...
    >
    > Udało się wydębić informacje z banku, że odmowę dostałem z powodu
    > posiadanych już limitów w kartach (1 x 5 000 PLN i 1 x 3 000 PLN). Nie
    > mogłem dostać 1 000 PLN na wizzairowej karcie, bo miałem już 8 000 PLN
    > innych limitów. Czytać: nie miałem wg CITI zdolności na 9 000 PLN
    > limitów kredytowych.
    >
    > Pomijam, że zarówno 5 000 i 3 000 nigdy nie miały nawet sekundy
    > opóźnienia, a ostatni rok zasadniczo w ogóle z nich nie korzystałem.

> [...]

    Bazując na moich doświadczeniach oraz opisach na grupie, wychodzi mi że
    Citi wtedy przyznaje, kiedy nie potrzebujesz.

    Za pierwszym razem, starałeś się. Skoro się starałeś, to widać
    potrzebujesz, skoro potrzebujesz - to nie dadzą.

    Za drugim razem, zlikwidowałeś, więc nie potrzebujesz. Co prawda
    starałeś się znowu, więc tak jakbyś potrzebował, ale w sumie
    zrezygnowałeś - więc bardziej nie potrzebujesz niż potrzebujesz :).

    A tym co nie potrzebują, to Citi wali takie limity że hohoho.

    p. m.