  • Data: 2009-08-12 11:22:09
    Temat: Re: W Getinie nie można już zlikwidować debetówki?
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szary móżyn" <b...@a...email> napisał w wiadomości
    news:00c6e37e$0$15600$c3e8da3@news.astraweb.com...
    > Wybaczcie jeśli było dyskutowane, ale ja o tym nie wiedziałem i dzisiaj
    > doznałem szoku. Poszedłem do oddziału oddać debetówkę, którą dostałem w
    > ramach pakietu e-getin, bo właśnie kończy mi się na nią darmowy okres
    > promocyjny, a wiem że można było tak robić, nawet tu na grupie była o tym
    > mowa. Pani obsługująca oświadczyła, że oddanie karty jest równoznaczne z
    > zamknięciem konta (50 zł przed upłewem roku). Karta oczywiście jest płatna
    > 5 zł miesięcznie, nawet jeśli nie była aktywowana.
    >
    > Czyli getin właśnie wydymał mnie na min. 30 zł zmieniając sobie regulamin
> [...]

    najlatwiej zadzwonic po dtelefon podany na stronie getin i karte zastrzec,
    ja tak zrobilem ,bezplatny okres sie zakonczyl
    bank mi zadneju oplaty nie pobral bo niby za co jak z karty nie korzystam za
    zastrzezona ?

    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99