  • Data: 2004-02-11 13:49:20
    Temat: Re: W bankach będzie drożej...?
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    devnull <d...@n...net> wrote:
    > W ogolnosci rozumiem, ale w szczegolnych przypadkach juz
    > niekoniecznie, bo niektore pytania byly proste (po co tak usilnie
    > zbierano nierentownych klientow do izzykonta, skoro teraz ich sie
    > wygania, skad sie wzielo, ze klient musi miec 10000000, zeby mu
    > fundowac przelewy, po co sponsorowac kolejne bezplatne bankomaty
    > skoro banku na to nie stac itp.), a odpowiedzi brak.

    Stary zadaj te pytania do banku. A nie do mnie.
    Ja moge ci napisac, ze:
    1) z Izzykonta korzyasta raptem 5-10 tysiecy osob, wiec to zadne koszty w
    skali 500 tysiecy klientow. Karta jest platna, wiec nie bylo tak zle
    2) nie wiem skad sie ta kwota wziela - nie chcialo mi sie czytac tego
    watku - za dlugi byl. Moze jednak spytasz sie autora tych slow?
    3) Po to, ze statystyczne (a przy takiej ilosci klientow jest to wazne)
    klienci duzo wiecej nie beda wyplacac, siec BZ WBK jest tansza
    prawdopodobnie od Euronetu i po to w koncu ze chca zaczac zarabiac

    Co do drogich uslug bankowych. Masz swiadomosc, ze to nie jedyna dziedzina,
    gdzie uslugi u nas sa duzo drozsze?
    Masz swiadomosc ile np,. za internet placimy - a ile placa np w tej
    przyweolywanej przez ciebie WB?

    Nie rozumiem w pewnym sensie tego krzyku. Ja co miesiac placa 159 za
    kablowke z siecia. Rocznie daje to kwote ponad 1300 zl.
    Z pewnoscia ty tez wydajesz troche na interent, jesli korzystasz w domu....
    Jesli dodam do tego kwoty, ktore ostatno wydaje na GPRS, to te wszystkie
    oplaty za konta bankowe to pikus!

    No i pamietaj - droga wolna, zeby zalozyc bezplatny bank. Przciezpotrafisz!
    Znajdz tylko jakis bank (tak jak tworcy Inteligo to zrobili) albo moze
    fundusz venture capital - i droga wolna!
    Bedziesz mogl wdrazac w zycie swoje wszystkie pomysly!