    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: W jakim banku optymalne oprocentowany rachunek?
    Date: Tue, 23 Feb 2010 14:57:18 +0100

    "Bartnick" hm02i1$1ru$...@n...dialog.net.pl

    > Kurcze, chciałbym mieć chociaż taki jeden miesiąc,
    > w którym odłożyłbym 2000 tyś zł (= 2 miliony złotych).

    Załóż szkołę lub towarzystwo charytatywne. :)
    Właśnie teraz Polacy odliczają 1% podatku -- na przykład na
    Wojciecha Łazewskiego, który ma swoje potrzeby seksualne. :)
    (przed chwilą w radio/radiu prosił o wsparcie dla potrzebujących)

    Ja też woziłem nocami młode dziewczyny po jeziorach? Owszem, ale
    ja zarabiałem, płaciłem na siebie, na Kościół, na biednych, na
    (szeroko pojętą) rodzinę, na państwo oraz na te/takie dziewczyny,
    podczas gdy Wojciech Łazewski nie zarabia (lecz zbiera) i zabrania
    mi pracowania oraz zarabiania. :)

    Trzeba mieć pecha, żeby mnie spotkać akurat w takim momencie?

    Kto szuka prawdy -- ten ją znajdzie. :) Dziś moje urodziny -- data
    zapisana w godzinie śmierci Jana Pawła II, któremu akurat tyle
    (2 godzin i 23 minut) zabrakło do zbawczej niedzieli, czyli do
    największego święta (połączonego z Wielkanocą) tego Kościoła
    -- święta, które JPII ustanawiał niemal przez całe swoje życie...

    Lecz nawet gdy mnie diabli wezmą
    Poświadczy świętych figur rząd,
    Że jeden garbus karku nie zgiął
    Wśród upodlonych klątw.

    Quasimodo z repertuaru Jacka Kaczmarskiego

    Możesz też cofnąć czas do roku 1994. ;) Wtedy niemal każdy był milionerem. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'