  • Data: 2010-07-01 18:17:12
    Temat: Re: W końcu durna Visa zdechnie :D
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 01 Jul 2010 16:57:01 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Owszem, ma.... Ogólnie MC jest sympatyczniejsza.

    Geez, toś sobie znalazł kryterium...

    > Bosko, a działa w czytnikach PayPass?
    > I wydaje to ktoś poza PKO?

    Uwaga, będzie szok:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/karty/do-kont-osobistyc
    h/dla-mlodych/visa-przed-30/electron-paywave/karta-z
    blizeniowa-visa-electron-30-paywave.html

    Dwa dni temu ją sobie zamówiłem w ramach powrotu do BZWBK.

    > To, że Visa sklonowała pomysł i może kiedyś wprowadzi swoje rozwiązanie
    > tego typu, to wiesz. Na razie widać tyły.

    http://www.visa.pl/kartydlaciebie/visapaywave/visapa
    ywavewpolsce/main.jsp

    --
    Borys Pogoreło