  • Data: 2006-10-11 17:50:19
    Temat: Re: W koncu wyplaty bez prowizji?
    Od: "Marcin" <k...@k...de> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    news:slrneio0ha.uon.joshua@router.sc...

    > Bez sensu :(
    > Wszyscy będziemy płacili więcej za utrzymanie konta, żeby paru maruderów
    > mogło wypłacić kasę w okienku jak za komuny...

    Czemu bez sensu? Jak wprowadzali ograniczenie w odpowiedzialnosci
    klienta przy poslugiwaniu sie jego karta przez zlodzieja to tez byly
    lamenty,
    ze karty zdrozeja. Jakos nie zauwazylem, zeby tak sie stalo.
    Podbnie bylo przy ustawie antylichwiarskiej. Kredyty mialy byc zupelnie
    niedostepne, brak KK dla mniej zarabiajacych i w ogole katastrofa
    a jakos od ofert KK i innych kredytow coraz trudniej sie opedzic.
    Sklpey przyjmujace platnosc kartami placa za ich obsluge a w znacznej
    czesci ceny w nich nie sa wyzsze niz w sklepach gdzie nie mozna placic
    karta.

    > Jeszcze tylko brakuje żeby jakiś "geniusz" wymusił obniżenie ceny
    > przelewów
    > w okienku - wtedy chyba jedyną szansą na wpłacenie gotówki na konto będzie
    > zatrudnienie "stójkowego"...

    Bank zawsze moze zatrudnic wiecej ludzi, otworzyc nowe oddzialy. Wiem,
    ze to kosztuje. Ale moze lepiej zaczac wprowadzac nowe uslugi na
    ktorych sie zarabia zamiast ciagle podnoszenie cen?

    Pozdrawiam

    Marcin