eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiW mBanku można wyczyścić konto nie mając listy kodów jednorazowych › Re: W mBanku można wyczyścić konto nie mając listy kodów jednorazowych
    From: "S.T." <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: W mBanku można wyczyścić konto nie mając listy kodów jednorazowych
    Date: 18 Aug 2004 00:24:59 +0200

    Bogdan B. napisał:

    > IMHO po to jest PZ, żeby nie musieć uważać.
    > Np. ja ostatni rachunek z Tele2 miałem w październiku i wcale nie uważam, że
    > powinienem do nich dzwonić i się upominać ;-)

    Właśnie,
    kiedy w zeszłym roku Tepsa nie obciążyła mojego konta
    też zauważyłem to dopiero po przysłanym po 3 m-cach wezwaniu do zapłaty.
    Odpisałem im wtedy że, że nie po to ich upoważniałem
    do samodzielnego pobierania należnosci z konta, żeby tego pilnować,
    że nie uchylam się od płatności i jednocześnie
    ani myślę cokolwiek wpłacać im samodzielnie.
    Jednocześnie zasugerowałem, że każdą próbę realizacji gróźb
    wymienionych w wezwaniu do zapłaty potraktuję jako bezpodstawne zerwanie
    łączącej nas umowy i z całą pewnością będę się domagać odszkodowania.

    Po kolejnych 2-3 m-cach w końcu sami pobrali to co mieli,
    (bez żadnych odsetek oczywiscie)
    choć wcześniej próbowali kilkukrotnie nakłonić mnie (telefonicznie)
    do samodzielnej zapłaty, bo rzekomo nie mogli sami mnie obciążyć
    za zaległą płatność.

    St.