    From: Andrzej Bursztyński <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: W mIKE znikają fundusze ???
    Date: Wed, 14 Feb 2007 19:33:29 +0100

    Krzysiek napisał(a):
    > Co prawda nie korzystałem i nie korzystam z IKE w mBanku, tylko używałem IKE
    > w MultiBanku, ale produkty te nie różnią się w zasadzie niczym.
    >
    > Wycofałem się z umowy (płacąc Belkowe) zaraz po okresie "karencji" właśnie ze
    > względu na to, że produkt jest niedopracowany. Składałem kilka reklamacji
    > dotyczących potwierdzenia zawarcia umowy oraz wyciągu rocznego, m.in.
    > chodziło o brak numeru umowy, niewłaściwe potwierdzenie struktury portfela
    > itp. Oczywiście w serwisie transakcyjnym wszystko było OK.

    Ja właśnie ćwiczę z mBank próbę zamiany mIke Lokata na mIke fundusze. I
    co - dostałem pisemną odpowiedź na moją reklamację, w której pan makler
    napisał dość kuriosalne uzasadnienie:

    "Jedyną możliwością zawarcia umowy o IKE Fundusze jest złożenie
    pierwszego zlecenia nabycia na kwotę minimum 400zł, z którym
    jednocześnie klient deklaruje chęć zawarcia umowy.
    [..]IKE Fundusze w mBanku przeznaczone jest tylko dla klientów
    zawierających umowę o IKE nie posiadających innego IKE, również w innej
    instytucji".

    Czyli - mBank nie przyjmie wypłaty transferowej.. Wydawało mi się
    kiedyś, że nie można być ciąży tylko trochę i ustawa o IKE obowiązuje
    instytucję finansową w całości, a nie tylko w częśći. -)