    From: root <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: W obliczu tragedii w Fikushimie ....
    Date: Sun, 27 Mar 2011 10:04:42 +0200

    Dnia Sun, 27 Mar 2011 09:55:08 +0200, root napisał(a):

    > Napisalem tylko "początek" a ty dokończyłes. Porownania to demagogia.
    > Nie mam wyrobionego zdania w tej sprawie. Dlatego trzeba zadac pytania:
    > 1. Ile zapotrzebowania krajowego pokryje taka elektrownia (wg moich inform.
    > tylko 10%)
    > 2. Jaki jest koszt
    > 3. Ile lat powinna trwac eksploatacja aby bylo w miare bezpiecznie a ile w
    > rzeczywistosci trwa (wiem ze okres jest w praktyce maksymalnie przedluzany)
    >
    > Skoro grozi nam energetyczny krach, to 10% zapotrzebowania przy ogromnych
> [...]

    Osobiście mam glebokim powazaniu co na ten temat sadzi np. Tusk. Piłkarz
    nie moze byc w tym kraju wyrocznią. Zreszta wlasnie 2 dni temu okazalo sie
    jaki z niego ekspert od OFE.
    Pytania musza byc konkretne i skierowane do wielu ekspertow i tych ktorzy
    sa za i przeciw. Moze sie okazac, ze wystarcza tylko powody ekonomiczne aby
    dac sobie spokój. Gdybanie nt. bezpieczenstwa jest z gory skazane na
    przegraną, bo EJ są bezpieczne. Jesli przeciwnicy chca cos rzeczywiscie
    ugrac powinni skupic sie na ekonomii.