  • 1. Data: 2011-03-26 19:09:51
    Temat: W obliczu tragedii w Fikushimie ....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    Wziatka, bribe, soudoyer, sie bestechen, łapówka
    http://prawica.net/opinie/25227

    "[...] Każdy rozgarnięty człowiek orientuje się dzisiaj, że tak zwane
    "emisje CO2" wymyślono, jako dodatkowy podatek między innymi po to aby prąd
    produkowany z węgla nie konkurował cenowo z tym z reaktorów atomowych i
    przez to można było między innymi polskim Irokezom wcisnąć to z czego
    poważna Europa będzie się wycofywać.

    W strategii energetycznej Niemiec, jednym z głównych zamierzeń jest
    całkowita rezygnacja do 2030 roku z wykorzystywania energii atomowej i
    przejście na alternatywne źródła energii z geotermalną włącznie. W samej
    Bawarii przy wsparciu państwa wierci się 400 otworów dla geotermii i brała w
    tym udział również polska firma. Oczywiście nie powie o tym TVN24 ani nie
    napisze Gazeta Wyborcza.

    W Wielkiej Brytanii zaś podobna strategia zakłada zmniejszenie do 2020 roku
    udziału energetyki jądrowej w całej produkcji energii elektrycznej z 24% do
    4%. Zauważono, bowiem (lepiej późno niż wcale), że koszty likwidacji po
    30-40 latach eksploatacji, elektrowni atomowej, znacznie przewyższają koszt
    jej budowy. I tak reaktory Magnox ( o mocy 2x138 MW) będą likwidowane w
    trzyetapowym, skomplikowanym cyklu, którego całkowite zakończenia ma
    nastąpić po 120 latach.
    Profesor Sokołowski nie pracował sam. Trójkę muszkieterów stanowili oprócz
    niego żyjący do dziś wybitni profesorowie Kozłowski i Zimny. Niestety nikt
    nigdy nie zaprosi ich do telewizyjnej debaty oprócz TV Trwam. [...]".

    Kuźwa jego mać nie dajcie się Donkowi i pookragłostołowej ekipie Żydowskiej
    Gazety dla Polaków nabrać teraz na budowe elektrowni atomowych...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2011-03-26 19:17:39
    Temat: Re: W obliczu tragedii w Fikushimie ....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    PGE - elektrownia atomowa za 10 lat
    <http://www.bankier.pl/wiadomosc/PGE-elektrownia-ato
    mowa-za-10-lat-2144984.html>

    "[...] Profesor Wacław Gudowski z Królewskiego Instytutu Technologii w
    Sztokholmie twierdzi, że obecnie energetyka jądrowa przeżywa renesans.
    [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2011-03-26 19:27:08
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    >
    > "[...] Profesor Wacław Gudowski z Królewskiego Instytutu Technologii w
    > Sztokholmie twierdzi, że obecnie energetyka jądrowa przeżywa renesans.

    Dla ochrony środowiska wprowadząją jakieś durne limity CO, które powodują,
    że trzeba budować elektrownie atomowe, które w wypadku poważniejszej awarii
    powodują, że dzieci rodzą się z pięcioma głowami a na teren skażony prze
    kolejnych 50 lat nie można wejśc bo skutkuje to śmiertelnym
    napromieniowaniem ....

    Kurwa co za hipokryzja....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2011-03-26 20:06:33
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sat, 26 Mar 2011 20:09:51 +0100, Endriu napisał(a):

> [...]
    >
    > Kuźwa jego mać nie dajcie się Donkowi i pookragłostołowej ekipie Żydowskiej
    > Gazety dla Polaków nabrać teraz na budowe elektrowni atomowych...

    Donald zrobi co zechce. Ma za sobą cały narUd.
    Jak donosi GW, K.Wojewódzki został okrzyknęty jednym z 5 autorytetów
    młodzieży. Do kogo przemawiasz Endriu?

  • 5. Data: 2011-03-26 20:09:11
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Donald zrobi co zechce. Ma za sobą cały narUd.
    > Jak donosi GW, K.Wojewódzki został okrzyknęty jednym z 5 autorytetów
    > młodzieży. Do kogo przemawiasz Endriu?

    Do ogółu :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2011-03-26 20:20:20
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sat, 26 Mar 2011 21:09:11 +0100, Endriu napisał(a):

    > Do ogółu :).

    Ja tam chce miec taką elektrownię. Ale ponieważ wszystko co ładne i fajne
    jest budowane w Wawie, proponują ją wybudować na pl. Defilad. Kupa miejsca
    akurat w sam raz na taki zgrabny budyneczek.

  • 7. Data: 2011-03-26 20:25:46
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    ?

> [...]
    > awarii powodują, że dzieci rodzą się z pięcioma głowami a na teren skażony
    > prze kolejnych 50 lat nie można wejśc bo skutkuje to śmiertelnym

    nie było limitów CO2 były elektrownie atomowe
    znaczy się opłacało.

    hałdy popiołu tez promieniują
    może nawet bardziej niż zużyte paliwo atomowe.

  • 8. Data: 2011-03-26 20:32:15
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sat, 26 Mar 2011 20:27:08 +0100, Endriu napisał(a):

    mowa-za-10-lat-2144984.html>

    Ja pierniczę a niedawno w TVN24 puszczali wywiad z jednym dyrektorów takiej
    elekrowni w Szwecji. Wyrażał całkiem odmienny pogląd. Jak to punkt widzenia
    zależy od siedzenia.

  • 9. Data: 2011-03-26 20:48:33
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sat, 26 Mar 2011 21:25:46 +0100, pm napisał(a):

    > ?

    > nie było limitów CO2 były elektrownie atomowe
    > znaczy się opłacało.
    >
    > hałdy popiołu tez promieniują
    > może nawet bardziej niż zużyte paliwo atomowe.

    To jest chyba troche tak, jak porownanie ilosci zabitych w wypadkach
    lotniczych i samochodwych.

  • 10. Data: 2011-03-26 21:49:20
    Od: Elab <e...@p...onet.pl>

    > "[...] Każdy rozgarnięty człowiek orientuje się dzisiaj, że tak zwane
    > "emisje CO2" wymyślono, jako dodatkowy podatek między innymi po to aby prąd
    > produkowany z węgla nie konkurował cenowo z tym z reaktorów atomowych

    Zwróć uwagę że żadne źródło energii czystej ( czy to wiatraki, ogniwa,
    źródła geo, czy elektrownie wodne ) nie jest w stanie na dzień
    dzisiejszy konkurować z węglem, nie jestem ekspertem ale czuje przez
    skórę że raczej należy iść w tym kierunku. Moim zdaniem przyszłością
    jest rozproszona duża ilość małych prywatnych źródeł energii niż duże
    molochy ( czy to węglowe, czy jądrowe )