    From: andrew08 <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: W panstwie UPR ocaleja slonie i malpy
    Date: Mon, 11 May 2009 05:55:36 -0700 (PDT)

    On May 11, 8:30 am, " ab" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > niezle, chociaz wiele dat pierwszy raz widze i nie jestem peweien czy
    > kiedykolwiek padly. jako koniec bessy Dieter podawal bodajze polowe 2013.
    >
    > co do lipca i potencjalnego konfliktu - z tej daty musi korzystac Jackowski bo
    > na lipiec cos zapowiada.
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/- Hide
    quoted text -

    Ja poprostu daty ktore podaje Dieter laduje do kajeta , nie mam
    zadnego celu by tu sciemiac , a Dietera traktuje jako bardzo ciekawa
    osobowosc , nie wiem czemu on u niektorych budzi tyle dziwnych
    emocji , .

    Nie sledze wypowiedzi Jackowskiego chociaz wiem kto to , Zacnienia sa
    najsilniejszym ``aspektem`` astrologicznym i zawsze jakis slad po
    nich zostaje , to okres ciezkich przesilen , krotko mowiac . Ale to
    dluga bajka .