  • Data: 2010-05-12 17:45:42
    Temat: Re: W tym wątku możesz wyrazić swoje współczucie dla Estonii
    Od: "skippy" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hseog8$r0r$1@news.onet.pl...

    > "(....)
    > W środę zielone światło do wejścia do UE dała tylko Estonii, która
    > przyjmie wspólną walutę 1 stycznia 2011 r. Polska i pozostałe kraje:
    > Bułgaria, Czechy, Litwa, Łotwa, Węgry, Rumunia i Szwecja, nie spełniają
    > obecnie warunków.
    > (....)"
    >
    > http://biznes.onet.pl/ke-polska-nie-spelnia-zadnego-
    z-kryteriow-wejscia-,18493,3223573,3030296,3223573,1
    ,komentarze-detal

    > W tym wątku możesz wyrazić swoje współczucie dla Estonii.
    > J.

    Wspólczuje im że nie pejsaci nie bedą mogli robic jazd +-50% na ich crossie.
    Wspólczuje im tanich zakupów na Litwie i w Polsce.
    Współczuję, że maja taką gospodarkę, że bez Euro zaliczyli chyba największą
    glebę ze wszystkich krajów Europejskich.
    Wspólczuje im że sami nie dali rady i byli tak głupi, że w szczytach
    koninktury wszystko przeżarli i teraz w bessie musieli ciąć płace
    budżetówki, emerytury i wiele innych kwestii.
    Wspólczuje im że są tak małym państwem położonym między młotem i kowadłem i
    pokazali, że sami sobie nie radzą.