  • Data: 2011-08-19 12:17:29
    Temat: Re: [W-wa] kantory - gdzie najtaniej funty ?
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "_THX" <j...@W...gazeta.pl> wrote in message
    news:j2jius$i37$1@inews.gazeta.pl...
    > Macie może orientację, gdzie w miarę tanio można kupić niewielkie ilości
    > funtów?
    > Jakieś szczególne miejsce np. oblegane przez powracających z Wysp rodaków?

    Ten, jak to piszesz oblegany przez rodakow ktorzy sprzedaja funta raczej
    bedzie jednym z drozszych:) Bo oni chca drogo sprzedac:)
    A co do samej ceny totak jak napisal Rafal, najblizszy zawsze bedzie
    najtanszy, bo koszt poszukiwania taniego kantoru moze przy malej kwocie
    kilka krotnie przewyzszyc zamierzane oszczednosci;)
    Ja ostatnio wymienialem na Marymoncie.