eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWBKBZ S.A a jakość usług ?Re: WBKBZ S.A a jako?ć usług ?
  • Data: 2004-01-14 10:23:03
    Temat: Re: WBKBZ S.A a jako?ć usług ?
    Od: "zdegustowany" <zdegustowany@WYTNIJ_TO.poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik <g...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bu0cv9$s1q$1@inews.gazeta.pl...
    > A moze to Idea nie dziala tak jak powinna...
    /
    Z konsultantem Idei przeprowadzilem rozmowę i stwierdził, że kasy niet na
    koncie i o wyjaśnienie prosił się zwrócić właśnie do WBKBZ. Nie licząc
    maila, przeprowadziłem dwie rozmowy z konsultantem WBKBZ (12 i 13.01.),
    otrzymując informację, że wyjasnią i odzwonią ale tylko informację bo nie
    odzwonili. To jest ich podejście do klienta, które pozostawiam bez
    komentarza:-( . Natomiast pieniążki wpyneły na konto IDEI 13.01. ale sic. w
    dwóch ratach!;-))
    pozdr.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1