  • Data: 2009-06-23 18:51:37
    Temat: Re: WIG20
    Od: "szum" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    gratuluje dobrej prognozy. Pytanie na otwarcie jak duzej pozycji zdecydowales
    sie tego dnia (co by nie mowic byla to gra przeciw trendowi nizszego rzedu),
    gdzie stawiales stopa, czy powiekszasz teraz pozycje i w jakiej odleglosci
    przesuwasz stopa.
    I dla mnie oczywiscie nie ma znaczenia czy ustalasz extremum za pomoca plam na
    ksiezycu, czestotliwosci strzykania w krzyzu czy tez sygnalow kosmitow.
    Istotna jest skutecznosc stad moje pytanie. Jesli natomiast te wrozby sa dla
    samego wrozenia a dobre view nie przeklada sie na wynik portfela to jest to
    strata czasu.

    Pozdrawiam

    Szum