  • Data: 2010-05-29 20:02:00
    Temat: Re: WIG20
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    parabolicznegohttp://ifutures.pl/download/file.php=
    > ?id=3D7932
    D7957
    > =F1.
    >
    > Na uwag=EA w mojej opini zas=B3uguje najnowszy wysoce interesuj=B1cy
    blogow=
    > wpis by=B3ego grupowicza (jak m=F3wi=B1) Jacka Maliszewskiego:
    >
    > Dwa scenariusze rozwoju wypadk=F3w na rynku walutowym
    > http://jacekmaliszewski.blox.pl/2010/05/Dwa-scenariu
    sze-rozwoju-wypadkow-
    na=
    > -rynku.html
    >
    > "[...] Je=B6li dosz=B3oby do wybicia poni=BFej poziomu 1,16 - linii szyi
    te=
    > formacji, to czeka=B3by nas kolosalny spadek przynajmniej do poziomu
    > 0,80!! [...]".
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu
    > http://drendriu.ovh.org/

    Jeśli chodzi o waluty to obserwuję pilne parę sek/pln. Tu konsolidacja , o
    której pisze J.M. już była i nastąpiło wybicie z zasięgiem 0,48 przy obecnym
    0,42. Powinien teraz być lekki powrót (reakcja rynków na wybór Belki, ha,
    ha, ha).

    Wig20? Jeżeli jeszcze w górę to 2454 na FW20 jest nie do pokonania. Stąd
    wniosek: down, down, down.

    kc