eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???Re: WLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???
  • Data: 2014-11-02 11:23:04
    Temat: Re: WLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???
    Od: "az.anonim" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu niedziela, 2 listopada 2014 11:04:45 UTC+1 użytkownik mx napisał:
    > Jedynie owe oświadczenie, że transakcji owej ów klient nie dokonał,
    > spowodowałoby rozpoczęcie owej procedury.

    Co do procedury reklamacyjnej: w Millennium zwlekają do ostatniej chwili. Za kilka
    dni miną dokladnie 3 miesiące od momentu zgłoszenia przeze mnie reklamacji dotyczącej
    nieutoryzowanej transakcji kartą.

    Oczywiście wszystko przez to, że bank nie zamierza płacić tylko chce wycyganić zwrot
    od operatora karty a ten (VISA) robi wszystko żeby reklamacji nie uznać.

    Miesiąc temu dostałem dziwny telefon z banku z zapytaniem czy podtrzymuję swoją
    reklamację bo "podmiot zewnętrzny" dostarczył skan z UPS gdzie adresatem przesyłki za
    którą płacono moją kartą jestem właśnie ja.
    No to trzeba było im wytłumaczyć że ktoś przecież mógł się za mnie podać, na co bank
    powiedział: "aha..." i kazał czekać kolejny miesiąc na rozpatrzenie przez "podmiot
    zewnętrzny" odwołania, które miało złożyć Millennium.
    Bo przecież dostarczone im pierwszego dnia potwierdzenie złożenia zawiadomienia o
    popełnieniu przestępstwa nie jest jednoznaczne...

    Tak więc w ten sposób wygląda ciemna strona użytkowania karty, o której banki nie
    chcą mówić. Z oczywistych względów wolą mydlić oczy bezpieczeństwem i wygodą...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1