eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???Re: WLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???
  • X-Received: by 10.140.41.147 with SMTP id z19mr598638qgz.1.1414923784242; Sun, 02 Nov
    2014 02:23:04 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.41.147 with SMTP id z19mr598638qgz.1.1414923784242; Sun, 02 Nov
    2014 02:23:04 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    h15no4008452igd.0!news-out.google.com!u5ni19qab.1!nntp.google.com!i13no688570qa
    e.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sun, 2 Nov 2014 02:23:04 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <545601a6$0$11137$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=91.205.90.60;
    posting-account=3AqyYQoAAAApZJfd9vaug151cdbunLT_
    NNTP-Posting-Host: 91.205.90.60
    References: <9...@g...com>
    <m2jh24$6qa$1@sunflower.man.poznan.pl> <m2jldt$pcd$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <11wuz6hqkwezs$.1b6iolkm9shdl$.dlg@40tude.net>
    <544e29ab$0$11151$65785112@news.neostrada.pl>
    <1p1ojs0wd4sud$.rnnnbb57xzri$.dlg@40tude.net>
    <5...@g...com>
    <0...@g...com>
    <m2oj2a$vo8$1@dont-email.me>
    <6...@g...com>
    <m2r4li$jfp$2@dont-email.me> <m...@i...localdomain>
    <m30cgr$bsp$1@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <m3287k$t9b$1@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <m34tk0$2hs$1@dont-email.me>
    <5455fff3$0$11130$65785112@news.neostrada.pl>
    <545601a6$0$11137$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <8...@g...com>
    Subject: Re: WLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???
    From: "az.anonim" <m...@g...com>
    Injection-Date: Sun, 02 Nov 2014 10:23:04 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:606738
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu niedziela, 2 listopada 2014 11:04:45 UTC+1 użytkownik mx napisał:
    > Jedynie owe oświadczenie, że transakcji owej ów klient nie dokonał,
    > spowodowałoby rozpoczęcie owej procedury.

    Co do procedury reklamacyjnej: w Millennium zwlekają do ostatniej chwili. Za kilka
    dni miną dokladnie 3 miesiące od momentu zgłoszenia przeze mnie reklamacji dotyczącej
    nieutoryzowanej transakcji kartą.

    Oczywiście wszystko przez to, że bank nie zamierza płacić tylko chce wycyganić zwrot
    od operatora karty a ten (VISA) robi wszystko żeby reklamacji nie uznać.

    Miesiąc temu dostałem dziwny telefon z banku z zapytaniem czy podtrzymuję swoją
    reklamację bo "podmiot zewnętrzny" dostarczył skan z UPS gdzie adresatem przesyłki za
    którą płacono moją kartą jestem właśnie ja.
    No to trzeba było im wytłumaczyć że ktoś przecież mógł się za mnie podać, na co bank
    powiedział: "aha..." i kazał czekać kolejny miesiąc na rozpatrzenie przez "podmiot
    zewnętrzny" odwołania, które miało złożyć Millennium.
    Bo przecież dostarczone im pierwszego dnia potwierdzenie złożenia zawiadomienia o
    popełnieniu przestępstwa nie jest jednoznaczne...

    Tak więc w ten sposób wygląda ciemna strona użytkowania karty, o której banki nie
    chcą mówić. Z oczywistych względów wolą mydlić oczy bezpieczeństwem i wygodą...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1