eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???Re: WLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!not-for-m
    ail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: WLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???
    Date: Sun, 02 Nov 2014 17:21:32 +0100
    Organization: NASK - www.nask.pl
    Lines: 27
    Message-ID: <m...@i...localdomain>
    References: <9...@g...com>
    <m2jh24$6qa$1@sunflower.man.poznan.pl> <m2jldt$pcd$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <11wuz6hqkwezs$.1b6iolkm9shdl$.dlg@40tude.net>
    <544e29ab$0$11151$65785112@news.neostrada.pl>
    <1p1ojs0wd4sud$.rnnnbb57xzri$.dlg@40tude.net>
    <5...@g...com>
    <0...@g...com>
    <m2oj2a$vo8$1@dont-email.me>
    <6...@g...com>
    <m2r4li$jfp$2@dont-email.me> <m...@i...localdomain>
    <m30cgr$bsp$1@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <m3287k$t9b$1@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <m34tk0$2hs$1@dont-email.me>
    <5455fff3$0$11130$65785112@news.neostrada.pl>
    <545601a6$0$11137$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: ni.piap.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: pippin.nask.net.pl 1414945296 12781 195.187.100.4 (2 Nov 2014 16:21:36 GMT)
    X-Complaints-To: abuse ATSIGN nask.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 2 Nov 2014 16:21:36 +0000 (UTC)
    Cancel-Lock: sha1:5Oq7o19Jn3NUlAVIvQj+iLQ3ugY=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:606752
    [ ukryj nagłówki ]

    "az.anonim" <m...@g...com> writes:

    > Oczywiście wszystko przez to, że bank nie zamierza płacić tylko chce
    > wycyganić zwrot od operatora karty a ten (VISA) robi wszystko żeby
    > reklamacji nie uznać.

    Nie ma czegoś takiego jak "operator karty". Jest wystawca karty (zwykle
    bank) oraz agent karciany (często także bank itp). Generalnie, pozycja
    wystawcy karty jest korzystniejsza niż sprzedawcy i jego agenta.

    > Miesiąc temu dostałem dziwny telefon z banku z zapytaniem czy
    > podtrzymuję swoją reklamację bo "podmiot zewnętrzny" dostarczył skan z
    > UPS gdzie adresatem przesyłki za którą płacono moją kartą jestem
    > właśnie ja.

    Czyli acquirer zażądał od sklepu kwitów, sklep dostarczył co akurat
    miał, chwilowo nie jest to pewnie nawet dowód dostarczenia przesyłki
    klientowi, nawet zakładając że np. nie jest podrobiony (różne rzeczy
    sprzedawcom przychodzą do głowy gdy chargeback zajrzy w oczy).

    Teraz sklep pewnie musi wyciągnąć od UPS dowód odbioru przesyłki,
    podpisany przez odbiorcę (np. elektronicznie).

    Aczkolwiek z tym skanem to nietypowa sprawa, skąd sprzedawca znał Twoje
    dane i jakie dane to były? Imię i nazwisko, adres?
    --
    Krzysztof Hałasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1