eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???Re: WLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: WLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???
    Date: Sun, 02 Nov 2014 23:37:27 +0100
    Organization: NASK - www.nask.pl
    Lines: 30
    Message-ID: <m...@i...localdomain>
    References: <9...@g...com>
    <11wuz6hqkwezs$.1b6iolkm9shdl$.dlg@40tude.net>
    <544e29ab$0$11151$65785112@news.neostrada.pl>
    <1p1ojs0wd4sud$.rnnnbb57xzri$.dlg@40tude.net>
    <5...@g...com>
    <0...@g...com>
    <m2oj2a$vo8$1@dont-email.me>
    <6...@g...com>
    <m2r4li$jfp$2@dont-email.me> <m...@i...localdomain>
    <m30cgr$bsp$1@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <m3287k$t9b$1@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <m34tk0$2hs$1@dont-email.me>
    <5455fff3$0$11130$65785112@news.neostrada.pl>
    <545601a6$0$11137$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <m...@i...localdomain>
    <b...@g...com>
    <9...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: ni.piap.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: pippin.nask.net.pl 1414967851 23206 195.187.100.4 (2 Nov 2014 22:37:31 GMT)
    X-Complaints-To: abuse ATSIGN nask.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 2 Nov 2014 22:37:31 +0000 (UTC)
    Cancel-Lock: sha1:dP1fiyul7k/fdOrhOBJQ83gtVgA=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:606761
    [ ukryj nagłówki ]

    "az.anonim" <m...@g...com> writes:

    > To oczywiście w dużym uproszczeniu, bo inna grupa oszustów zajmuje się
    > organizacją zczytywania danych z kart, chociażby poprzez zatrudnianie
    > do tego pracowników recepcji w hotelach,

    No ale to jest proste do wykrycia i organizacje od dawna to robią.
    W supermarketach łatwiej, i więcej ludzi.

    > Szkoda że klienci Millennium nie mogą bardziej zabezpieczyć się przed
    > fraudami online, wystarczyłoby dać możliwość ustawienia limitów na
    > transakcje online lub każdorazowego wymuszenia secure3d z
    > potwierdzeniem SMS.

    Zdaje się że takie coś miało tam być?

    > To taka sama sytuacja jak z allegro: dwuskladnikowe uwierzytelnianie
    > wyeliminowaloby przejmowanie kont i podszywanie się pod sprzedających
    > ale grupie allegro zależy na zwiększaniu sprzedaży tak jak bankom
    > zależy na zwiększaniu liczby transakcji. I jedni i drudzy żyją z
    > prowizji...

    Ale ani jedni ani drudzy z pewnością nie żyją z prowizji od fraudów.
    Problem w tym, że decyzje podejmują "księgowi" a nie specjaliści od
    bezpieczeństwa.
    Tzn. byłbym daleki od tego, by tylko ci ostatni podejmowali decyzje -
    mielibyśmy wtedy Fort Knox w każdym miejscu. Ale powinno to być
    bardziej wyrównane, jedni i drudzy powinni mieć wpływ na decyzje.
    --
    Krzysztof Hałasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1