  • Data: 2004-01-29 17:18:04
    Temat: Re: WV-ostatnio peka w szwach:)
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    zoil <p...@1...0.0.1> wrote:

    > Tyle dzieciarni im sie zwaliło na głowę... Będą szybciutko musieli
    > wprowadzić jakieś opłaty - np. za przelewy.

    Tak oto zostałem ukarany za swoje lenistwo :(

    Wniosek o otwarcie konta wysłałem gdzieś na początku listopada, bodajże w
    grudniu był u mnie kurier - ale nie dał mi do podpisu jednego druczku. Bank
    się ze mną skontaktował i poprosił o dosłanie.
    Miałem to zrobić od razu, ale na pocztę mi nie po drodze było ;) potem
    gdzieś mi się zapodział świstek przesłany faksem, potem wyleciało mi z
    głowy. I tak sobie odkładałem, nie spiesząc się, bo mam już kilka
    działających kont.

    Jakbym wtedy dopilnował, to dzisiaj miałbym pewnie w pełni działający
    rachunek.
    A tak chyba się jeszcze wstrzymam. Nie lubię tłoku. No i nie wiadomo, co
    VWBD wymyśli w sprawie prowizji.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm