    From: "pm" <x...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Walka z długiem publicznym - drugi plan Balcerowicza ?
    Date: Sat, 5 Feb 2011 16:02:35 +0100

    ?>> 2. Mundurówka i górnicy będą pracować dłużej

    > Bardzo dobrze. Jak im nie pasuje, to przecież mogą wyjechać na zmywak.

    słusznie!
    ja Ci życzę żeby jak ktoś ci ukradnie rower albo coś to żeby gonił go 66
    latek (chociaż jakby był na wózku to może miałby większe szanse?)

    > Ja i tak nie dostaję złotówki jak choruję.

    nie płacisz składki to nie dostajesz.

    > Sprzedać tak. Przepuścić na emerytów i doraźne potrzeby - nie!

    a właśnie tak
    na emerytów, skoro ogólnie jest to majątek post PRL
    to niech wróci na fundusz (realny kapitałowy) dla ludzi za PRL pracujących.
    tymczasem z prywatyzacji skorzystali tylko ci co mieli farta akurat być na
    etacie w TP, albo np. BS.
    tak jakby to z ich kasy powstały te firmy.