    From: Erion Kuka <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Warning dla byków;-)
    Date: Sat, 01 Aug 2009 00:23:05 +0100

    mmeissner wrote:

    > A mój aktualny samochód to Porsche Cayenne 2008. Srebrny, nr rej. RJA
    > 13YA. Chcesz zdjęcie??? Poprzednio miałem Mercedes E211 240. 2005 r.

    Rozumiem, ze chcecie sie licytowac kto ma wiekszego? Bezsensu...

    Konstruktywnie...
    Co ma do rzeczy posiadany samochod do wiarygodnosci prognoz?

    Co ma do rzeczy ilosc posiadanych nieruchomosci do wiarygodnosci prognoz?

    Co ma do rzeczy jak dlugo zajumjesz sie (piszesz, obserwujesz, grasz) na
    rynkach finansowych do wiarygodnosci prognoz?

    Dla mnie nic...

    Nie znam Cie Marku, wiec nie bede sie wypowiadal, ale jesli choc w
    czesci jest prawda to jakim dobrym fachowcem jestes od rynkow
    kapitalowych to wybacz ale dales sie scignac bardzo nisko w tej dyskusji.

    BTW.. znajomy skonczyl technikum, ma 23 lata, pracuje dla siebie,
    zarabia srednio 50k zl net do kieszeni miesiecznie od kilku lat. Nigdy
    bys nie powiedzial, ze ma pieniadze, ma fure (to co Ty ale parkuje
    zawsze tak, ze nikt jej nie widzi)...ma piekny dom ale choc jest prostym
    chlopakiem nigdy nie mowi ile ma kasy, mowi za to ile by chcial jej miec ;)

    Pozdrawiam i moze pomowmy jak zarabiac kase a nie kto ma wiekszego.

    Pozdrawiam
    pc