  • Data: 2005-04-24 12:47:45
    Temat: Re: Warto zabezpieczać numerek CVV2?
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Proces GieTeGie <t...@w...pl> zwrócił błąd:

    > Jak dla mnie głupotą jest posiadanie wypukłej karty kredytowej.
    > Wystarczy numer i dane właściciela i już możemy robić zakupy na czyjeś
    > konto. Numer karty jest drukowany w terminalu przy każdej transakcji -
    > większość ludzi takie potwierdzenie poprostu wyrzuca.
    >
    > Jeżeli koniecznie potrzebujesz transakcji w internecie warto korzystać
    > np. z eKarty mBanku.

    Nie podoba mi się mbank. Mam inteligo tylko dlatego, że przy zakładaniu
    konta w mbanku (rok temu) dokumenty przyszły w otwartej kopercie, co
    sugeruje że wszystkie moje dane mogą być znane nie wiadomo komu. W banku
    powiedzieli że to nie ma znaczenia, he he. Inteligo przysłało kurierem i
    to znacznie bardziej mi się spodobało.

    BTW karta VE jest ani kredytowa, ani wypukła. :)

    Nie mogę jej ładować jak karty mbanku, ale mogę przecież ustawić limit.
    Poza tym jest tańsza niż produkt mbanku.

    --
    Saiko Kila - Jabber - s...@c...pl - GG - 4088862
    Sol: Bad boy yardies are supposed to know how to get rid of bodies.