  • Data: 2005-04-24 13:52:10
    Temat: Re: Warto zabezpieczać numerek CVV2?
    Od: GieTeGie <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomek napisał:
    > No nie, jak dlugo zyje, nikt nie chcial ode mnie zaswiadczenia o zarobkach
    > do wypozyczenia auta. A karty wypukle zawsze, w przypadku samochodow wyzszej
    > klasy nawet dwie.

    Dobrze - podkreślasz prestiż. No ale najbogatsi nie są jedyną grupą
    docelową do której skierowana jest oferta KK?
    Czyli bez KK nie wypożyczę w Polsce auta? (nie wiem po co się skupiać na
    tych autach - skoro stać Cię na wypożyczenie luksusowych to czemu sobie
    nie kupisz? Pomijam podróże zagraniczne.).

    > Tak tez powiedziala, ale sie nie dalem. I nikt mnie nie zlinczowal. Dlaczego
    > mam sie dac terroryzowac kasjerce?

    Oj nie bierz tego tłumu tak dosłownie.

    > Ale szczesliwie miedzy innymi po to weszlismy do Unii Europejskiej, zeby
    > miec dostep do bankow z innych krajow.

    Pomińmy już podróże. Tak - KK jest dobra dla turystów i pdróżujących.