  • Data: 2005-04-24 14:14:13
    Temat: Re: Warto zabezpieczać numerek CVV2?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik GieTeGie napisał:

    > wykluczając jeszcze studentów i regularne wpływy - jak jeszcze można
    > zdobyć KK?

    Po prostu miec ruch na koncie. Gdzies w styczniu tego roku pisalem o tym
    jak BePeHahahaha dalo mi KK za chec do zycia i milosc do ojczyzny.
    Poszukaj sobie. Co prawda limit smieszny i do tego plaskacz, ale
    kredytowka, a o tym mowa. :-P

    I jako ciekawostka tylko drugi przypadek - Bank Gdanski. Stare dzieje,
    ale ciekawe. Kiedys dawali wypukle debetowki (VISA) do kont osobistych,
    bo do bakonatow byly karty bankomatowe. Jak sie przerabiali na
    Millenium, to bez niczego wymieniali te wypukle debetowki na wypukle
    kredytowki.

    Bartol