  • Data: 2005-04-24 14:33:28
    Temat: Re: Warto zabezpieczać numerek CVV2?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ArtB napisał:

    > Czy ktoś mógłby wytłumaczyć, dlaczego akurat kredytowa i dlaczego
    > w dodatku wypukła (żelazko?) ? Co za różnica czy płaci bank swoimi
    > pieniędzmi czy klienta - ważne żeby zapłacił. Skąd się wziął taki
    > zwyczaj? A jak dasz wypukłą debetówkę? Sprawdzą?

    Nie ma znaczenia, czy debetowa, czy kredytowa, bo to dla sklepu jest nie
    do sprawdzenia. Co do wypuklosci. Mozna przyjac, ze dostanie wypuklej
    karty wiaze sie z wiekszymi korowodami niz dostanie plaskacza, stad
    mozna przypuszczac, ze jesli ktos ma wypuklaka, to zostal przez bank
    sprawdzony i jest wyplacalny.

    Bartol