    From: "plusz" <p...@i...NOSPAM.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wartość hipoteczna a rynkowa mieszkania
    Date: Wed, 27 Nov 2002 18:51:10 +0100

    "Jarek" <j.koziol@(nospam)chello.pl> wrote in message
    news:CT6F9.124055$up.1341046@news.chello.at...
    > Witam,
    > czym się różni wartość rynkowa od wartości hipotecznej mieszkania, którego
    > wycena została wykonana na zlecenie banku?
    > Generalnie chodzi mi o to, że staram się o kredyt 150 000 PLN, wartość
    > rynkowa mieszkania to 220 000 a hipoteczna to 180 000.
    > Czy jest szansa na ten kredyt?

    bank potrzebuje "wartości hipotecznej" równej kwocie kredytu
    więc nie ma problemu

    a swoją drogą to albo ktoś bardzo przepłacił, albo dokonał złej wyceny bo
    różnica wartości do ceny rynkowej jest podejrzanie "różna"
    jeśli robiłeś transakcję przez agencję nieruchomości do wycena banku powinna
    być prawie dokładnie taka sama jak cena jaką zapłaciłeś

    pozdrawiam
    plusz