  • Data: 2009-06-25 13:55:54
    Temat: Re: Wasze typy - MWIG40 i SWIG80
    Od: iktorn <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Delfino Delphis pisze:

    > Ja też jestem początkujący, więc nie traktuj moich wypowiedzi poważnie.
    > Jeśli chodzi o fundamentalne parametry to miałbym na oku takie spółki:
    >
    > ARMATURA, ATLANTAPL, GANT, IMPEL, INSTALKRK, SYNTHOS, TECHMEX, TETA, TFONE,
    > ZASTAL. Wszystkie wydają się mocno przecenione.

    W sumie tak btw. z tego wszystkiego w sumie mam 3 w obserwacji - TEX,
    TFO i GNT.
    TEX ponizej 6PLN dlugo nie wytrzyma, wiec kupno w tych okolicach imho ma
    sens. Co do GNT czekam na rozwoj wypadkow, technicznie niby
    interesujaco, ale...
    TFO - nie jestem jakims fanem spolki, ale jak bedzie mozliwosc kupna w
    okolicach 3.15 to pewnie skorzystam.