  • Data: 2009-06-25 19:30:00
    Temat: Re: Wasze typy - MWIG40 i SWIG80
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 21-06-2009 o 04:07:11 Delfino Delphis <D...@w...op.pl>
    napisał(a):

    > Ja też jestem początkujący, więc nie traktuj moich wypowiedzi poważnie.
    > Jeśli chodzi o fundamentalne parametry to miałbym na oku takie spółki:
    >
    > ARMATURA, ATLANTAPL, GANT, IMPEL, INSTALKRK, SYNTHOS, TECHMEX, TETA,
    > TFONE,
    > ZASTAL. Wszystkie wydają się mocno przecenione.

    fundamenty , szczegolnie dywidenda , graja pewna role, ale podstawa zakupu
    to jednak AT.
    dlaczego te przecenione walory nie ida jak cieple buleczki? poczatek
    przeceny czy koniec ?

    > wydaje mi się, że w piątek wybiła się z chorągiewki i

    juz inaczej gadasz, choc nieco inaczej oceniam przyklad
    Zarobic mozna i na nielubianej spolce, a generalnie emocje to przeszkoda
    tradera

    --
    Pozdrawiam,
    Z.