  • Data: 2004-11-29 15:02:19
    Temat: Re: Wchodzić teraz w FI ?
    Od: "Sebastian Sokołowski" <s...@n...bauer.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie jestem jakims guru :) i nie aspiruje do tego ale cos tam slyszalem
    ze sporo kasy wyciagaja nowe emisje na gieldzie np. taki PKO BP, WSiP itd.
    a teraz sie jeszcze sporo szykuje i tez min. Socha chce ostro prywatyzowac
    moze wlasnie takze przez gielde. Wiec fundusze dostaja po tylku skoro ludzie
    mysla po co oszczedzac kilka lat w fundusza kiedy mozna zarobic 20-30%
    w kilka tygodni :) (chociaz tak naprawde udalo to sie tylko w przypadku PKO
    BP)
    A tez oprocentowanie lokat jest teraz coraz wyzsze tak ze np. takie 6-7% w
    bezpiecznych
    funuszach to juz zysk na poziomie najlepszych lokat wiec wydaje mi sie ze
    niektorzy wola wybrac znana i wedlug nich bezpieczniejsza lokate.
    A apropo funduszy akcyjnych :) to wiesz (wkazdym badz razie tak mi sie
    wydaje)
    jak chcesz inwestowac w perspektywie 5-10 lat to nie ma sie co zastanawiac.
    Pewnie nie raz w tym okresie beda jeszcze dolki i gorki a ostatecznie wydaje
    sie
    ze jest to lepsza inwestycja niz obligacje czy lokata. A tez mozna chyba
    wybrac sobie jakis fundusz ktory nie tylko inwestuje w akcje ale tez w
    okreslony
    sektor rynku akcji ... :)
    .... kurde ale sie rozpisalem a tak naprawde chyba nie odpowiedzialem na
    twoje pytanie
    ... moze dlatego ze jak zawsze to ty musisz sam podjac decyzje i nikt za
    ciebie (no chyba
    ze w ramach jakiegos ukladu :) ) nie podejmie decyzji co zrobic z twoja kasa
    (no pomijam
    tutaj takie instytucje jak ZUS :) )

    bastian