eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Wciśnięcie" karty kredytowej osobie starszej - gdzie się poskarżyć, jakich argumentów użyć - prośba o radę.Re: "Wciśnięcie" karty kredytowej osobie starszej - gdzie się poskarżyć, jakich argumentów użyć - prośba o radę.
  • Data: 2012-12-04 14:00:57
    Temat: Re: "Wciśnięcie" karty kredytowej osobie starszej - gdzie się poskarżyć, jakich argumentów użyć - prośba o radę.
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Iksiński" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:k9kq96$3ct$1@node1.news.atman.pl...

    > A podpis 30, 40, 50, 60, 70 latka? W jakim wieku własnoręczny podpis
    > przestaje być dowodem podjęcia decyzji/zobowiązania?

    Bez względu na wiek każda decyzja podjęta w czasie krótszym niż potrzebny na
    przeczytanie i przemyślenie dokumentów (+ dokumentów powołanych w tych
    dokumentach) nie jest moim zdaniem decyzją świadomą i to, że jeden z 15
    podpisów jest pod oświadczeniem, że podpisującemu zostały wcześniej
    udostępnione do zapoznania się wszystkie dokumenty (co zazwyczaj nie jest
    prawdą) nie zmienia mojego zdania na temat świadomości tej decyzji.
    P.G.