eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Wciśnięcie" karty kredytowej osobie starszej - gdzie się poskarżyć, jakich argumentów użyć - prośba o radę.Re: "Wciśnięcie" karty kredytowej osobie starszej - gdzie się poskarżyć, jakich argumentów użyć - prośba o radę.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "Wciśnięcie" karty kredytowej osobie starszej - gdzie się
    poskarżyć, jakich argumentów użyć - prośba o radę.
    Date: Tue, 4 Dec 2012 14:29:14 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 21
    Message-ID: <k9ktr9$753$1@node1.news.atman.pl>
    References: <d...@g...com>
    <f...@g...googlegroups.com>
    <50bdb944$1@news.home.net.pl>
    <7...@m...googlegroups.com>
    <50bdca23$1@news.home.net.pl> <k9kq96$3ct$1@node1.news.atman.pl>
    <50bdf407$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-67-158-86.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1354627753 7331 89.67.158.86 (4 Dec 2012 13:29:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Dec 2012 13:29:13 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 121203-1, 2012-12-03), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:583863
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@C...pl> napisał w
    wiadomości news:50bdf407$1@news.home.net.pl...

    > Bez względu na wiek każda decyzja podjęta w czasie krótszym niż potrzebny
    > na przeczytanie i przemyślenie dokumentów (+ dokumentów powołanych w tych
    > dokumentach) nie jest moim zdaniem decyzją świadomą i to, że jeden z 15
    > podpisów jest pod oświadczeniem, że podpisującemu zostały wcześniej
    > udostępnione do zapoznania się wszystkie dokumenty (co zazwyczaj nie jest
    > prawdą) nie zmienia mojego zdania na temat świadomości tej decyzji.

    Problem w tym, że w zasadzie o tym ile czasu na analizę zobowiązania
    poświęca klient, decyduje on sam.
    Podążając Twoim tokiem myślenia, wystarczy wprowadzić przepis, że klient
    jednego dnia pobiera dokumenty i dopiero dnia następnego (lub dowolnego
    kolejnego) może podpisać zobowiązanie. Wg Ciebie wtedy nie będzie
    wątpliwości? Wszystkie decyzje będą podejmowane świadomie?

    Pozdrawiam
    X

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1